Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 58

Temat: Giulietta czy Inna ?

  1. #41
    Użytkownik Rowerzysta Avatar BoL
    Dołączył
    12 2015
    Auto
    Alfa Giulietta 1.4 TB 2015
    Postów
    75

    Domyślnie

    porównanie nowej Julki z tak nie lubianą przez kol. Bola Meganką
    Ja bym nie powiedział, że nie lubię Meganki - ona po prostu wzbudza we mnie tyle emocji, co meble kuchenne. Ten film to potwierdza.

    Mój wpis dotyczył ceny za model GT, w mojej opinii abstrakcyjnej jak za megane, czego by nie miała pod maską.
    Is it the Truth or your image that makes your life worth livimg?

  2. #42
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 Multi R 200HP First Edition 2k10
    Postów
    1,816

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    Tx -spokojnie nie tak emocjonalnie- ja wiem że jesteś w swoim autku zauroczony- mnie też się moje podoba ale potrafię obiektywnie spojrzeć na pewne rzeczy. Przykro mi bardzo że w przeciwieństwie do Ciebie mi te tandetne boczki się nie podobają - stwierdzam fakt i nie zamierzam nic z tym zrobić bo cokolwiek by z tym próbować robić będzie wyglądało źle. po prostu stwoerdzam fakt i nie usiłuje czarować rzeczywistości.
    To nie kwestia zauroczenia bo to już od dawna nie ten etap. Mnie się ten plastik podoba (to na drzwiach to chyba nawet nie tak do końca jest plastik tylko powłoka jakaś) jaki jest i uważam że jest w porządku , zresztą myślę że chyba zdecydowanej większości użytkowników . Wyrażasz swoje zdanie w tym temacie , masz prawo mieć jakie chcesz , jeśli co druga osoba na forum podzieli Twoją opinię to przyznam Ci rację, wbrew pozorom jestem reformowalny

    tak wiec na ochłonięcie podjedz sobie do jakiegoś komisu i zobacz górną cześć plastiku boczku tanim bravo , górną cześć deski rozdzielczej, potem wróć do Julki porównaj.
    Twoim błędem jest to że ciągle porównujesz. Każde auto jest inne, jedne mają tworzywa lepsze a inne gorsze- a właściwie to nawet nie tak do końca - czasem po prostu są one inne-różne . Czy lepsze-gorsze, kwestia gustu a o gustach się nie ma sensu dyskutować. Ma prawo Ci się coś nie podobać w aucie ale nie uogólniaj i nie zniechęcaj potencjalnych przyszłych posiadaczy bo komuś się akurat może podobać co Tobie przeszkadza . Jeśli fabryka przy okazji już dwóch liftów tego nie zmieniła to znaczy że dramatu nie ma
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 02-01-2017 o 00:28

  3. #43
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał prezes01 Zobacz post
    kolega darek ma polifta a ty przedlifta - w tych fwoch wersjach akurat te elementy sa różne. kwestia gustu ale w polifcie wydaje mi sie wlasnie bardziej plastikowo. w przedlifcie faktura gory boczkow i deski w dotyku jest wlasnie zblizona do delty3/bravo
    Ja miałem przedlifta i teraz polifta i, moim zdaniem, te elementy są identyczne.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    kilka wpadek ergonomicznych (np włączenie wycieraczek..pokrętłem, brak porządnego uchwytu na napoje, brak schowka na okulary
    Hmmmm:
    1. chodzi o wycieraczkę tylną? w Peżocie jest identycznie i nie wydaje mi się to nieergonomiczne, w przypadku przednich mam ustawione AUTO i w ogóle tego nie ruszam, a nawet gdybym, nie wydaje mi się to szczególnie nieporęczne.
    2. uchwytu w zasadzie brak i mnie się to akurat podoba, ale rozumiem, że jestem w mniejszości
    3. schowek na okulary jest na górze deski rozdzielczej


    Co do V40, to nikt nie napisał, że jest mikroskopijne we wnętrzu (tylna kanapa jakieś nieporozumienie, bagażnik przeraźliwie mikry - u mnie ostateczny powód, dla którego nie kupiłem tego samochodu), w wersji przeze mnie testowanej nie miało nawiewu na tylną kanapę, no i utrata wartości jakiś kosmos - oglądałem u dilera 1,5 roczny egzemplarz z przebiegiem poniżej 20 tys. km. (14 albo 17, nie pamiętam teraz), za 74 tys., przy cenie nowego powyżej 100 tys. w takiej konfiguracji (T3 w drugim "od dołu" poziomie wyposażenia), dla porównania za swoją Julkę płaciłem 77 tys. (dostałem dobry rabat), a po roku dostałem wycenę Eurotax do ubezpieczenia z kwotą... 77 tys. . Dodatkowo, Volvo w kwestii infotainment wygląda jak 15-letni samochód (zwłaszcza ta wyspa przycisków na środku) i ma fatalne zegary (analogowe, a TFT mi się nie podobają).
    W Maździe 3 nie do końca mi pasował środek, bardzo skromne możliwości konfiguracji, no i cena. Silnik 120 KM jest tragiczny, a 165 KM nie było mi dane jeździć (cenowo wypadała już fatalnie w porównaniu do Julki, Mazdę 120 KM oferowano mi za 75 albo 76 tys., ale z dużo gorszym wyposażeniem).
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #44
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,481

    Domyślnie

    nie - chodzi o sposób włączania wycieraczek przednich pokrętłem- dla samochodów które nie mają czujnika deszczu - uważam że dźwignia w dól jest lepsza- ale to moje zdanie.
    co do boczków -też mi sie wydaje że to jednakowy szajs czy polift czy przedlift.

  5. #45
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    uważam że dźwignia w dól jest lepsza- ale to moje zdanie
    No właśnie - tutaj tkwi haczyk. Ja nigdy nie miałem niemieckiego samochodu i uważam, że tam są dziwne rozwiązania pod kątem ergonomii (chociażby ogrzewanie lusterek w Audi A3 na dźwigni sterowania pozycją lusterek wstecznych - znalazłem je po 5 dniach, wcześniej wściekając się, że mam co rano zaparowane lusterka), za to testujący w gazetach jeżdżą głównie niemieckimi (wliczając cała grupę VAG) i wtedy nagle rozwiązania francuskie czy włoskie są nieergonomiczne, co warto wytknąć przy każdym teście.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  6. #46
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,481

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    To nie kwestia zauroczenia bo to już od dawna nie ten etap. Mnie się ten plastik podoba (to na drzwiach to chyba nawet nie tak do końca jest plastik tylko powłoka jakaś) jaki jest i uważam że jest w porządku , zresztą myślę że chyba zdecydowanej większości użytkowników . Wyrażasz swoje zdanie w tym temacie , masz prawo mieć jakie chcesz , jeśli co druga osoba na forum podzieli Twoją opinię to przyznam Ci rację, wbrew pozorom jestem reformowalny

    Twoim błędem jest to że ciągle porównujesz. Każde auto jest inne, jedne mają tworzywa lepsze a inne gorsze- a właściwie to nawet nie tak do końca - czasem po prostu są one inne-różne . Czy lepsze-gorsze, kwestia gustu a o gustach się nie ma sensu dyskutować. Ma prawo Ci się coś nie podobać w aucie ale nie uogólniaj i nie zniechęcaj potencjalnych przyszłych posiadaczy bo komuś się akurat może podobać co Tobie przeszkadza . Jeśli fabryka przy okazji już dwóch liftów tego nie zmieniła to znaczy że dramatu nie ma
    Wiesz dla mnie powinieneś zostać politykiem - wg Twojego toku myślenia jakość plastiku np w Pandzie jest taka sama jak w mercu S-klasy tylko one są porostu "inne"
    nie kolego - jakość w tym przypadku to odczucie zarówno wzrokowe - wygląd , dotykowe czy jest coś miłe w dotyku czy nie, miękkie czy tez nie . w tym przypadku- (cały czas pisze o górnej części boczku drzwi nie o tym skajowym materiale niżej) nie dość że chropowaty - zbiera kurz łatwo sie brudzi robią się plamy i ciężko to wyczyścić to fatalnie wygląda.
    I proszę nie wmawiaj mi że nie mogę wyrazić swojego zdania - mogę i będę to robił i będę porównywał bo są lepsze i gorsze jakościowo pojazdy (w sensie montażu i jakości materiałów). Po to jest forum - ktoś może w emocjach zakupowych na pewne rzeczy nie zwrócić uwagi - po to jest forum. TObie sie podoba - mi nie ale nie odbieraj prawa do oceny.
    I nie udowadniaj mi że jak fabryka tego nie zmieniła to jest ok bo jest to śmieszne tłumaczenia- po prostu to kolejny koszt. Łamiące się klamki wewnętrzne to też uważasz że normalne i jak fabryka tego dziadostwa nie poprawiła to jest oki i to tylko wymysł posiadaczy którym klamki zostają przez przypadek w ręce?
    Owszem mój egzemplarz jest kompletnie bezawaryjny i żeby tak było nadal ale to nie znaczy że mam chwalić pod niebiosa bo to nie jest ideał. Na szczęście jest jeden plus mimo dziadowskich plastików i ich spasowania nic nie trzeszczy i nie skrzypi.
    U mnie jak dotąd tylko właśnie wpadki jakościowe się zdarzały - przetarty mieszek zmiany biegów z ..ceraty, puściła nić na szwie kierownicy - krzywy schowek górny na desce ( krzywy jest kolejny ale się zamyka), odpadłą farba z logo na klapie tył, fotel kierowcy po 30 tykm wyglądał jakby miał ze 300 tkm i nie pisz mi że to wina wersji i trzeba było skórzane fotele kupić bo to hipokryzja. Jak chce coś być premium to niech ma taką jakość w każdej wersji.
    Jakość montażu niestety włoskiej motoryzacji nadal pozostawia wiele do życzenia- poszukaj w wątku Giulii jak była zmontowana -wrzuciłem foty na forum - mietek w stodole składa lepiej. O mało mnie nie zlinczowali - Najlepsze było że powinienem to zgłosić ASO a nie wrzucać na forum - mało ze śmiechu nie padłem.
    I u mnie też ( auto salonowe bezwypadkowe) - lampy przednie odstają drzwi na dole jedne wystają inne nie, jedne się lepiej zamykają inne nie i nie pomaga regulacja, masy uszczelniające od wewnętrznej strony drzwi chyba po pijanemu nakładali- ot taki urok - już to parę razy poprawiali ale dałem sobie spokój bo jeszcze coś ASO popsuje. I uprzedzam - widziałem inne nowe w salonie - jest dokładnie to samo
    Jak chce coś być premium to niech ma taką jakość jaką ma premium a nie gdzie spojrzeć to coś ostaje coś jest krzywo coś tandetne etc.
    Przepraszam ale to spostrzeżenia po posiadaniu wielu rożnych marek aut - każdej coś można zarzucić i każda ma wtopy ale nie lubię czarowania rzeczywistości że coś jest ok jak nie jest.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    No właśnie - tutaj tkwi haczyk. Ja nigdy nie miałem niemieckiego samochodu i uważam, że tam są dziwne rozwiązania pod kątem ergonomii (chociażby ogrzewanie lusterek w Audi A3 na dźwigni sterowania pozycją lusterek wstecznych - znalazłem je po 5 dniach, wcześniej wściekając się, że mam co rano zaparowane lusterka), za to testujący w gazetach jeżdżą głównie niemieckimi (wliczając cała grupę VAG) i wtedy nagle rozwiązania francuskie czy włoskie są nieergonomiczne, co warto wytknąć przy każdym teście.
    dokładnie tak jest- każda marka ma swoje wynalazki- pamiętasz we francuzach klakson w dźwigni kierunków czy włączanie przyciskiem obok zamka stacyjki postojówek np w seicento.
    Inna sprawa że np jak np w mercu wszystko wrzucili w jedną wajchę obok kiery to był to cud ergonomii a jak to zrobili np w Koreańczyku to nieergonomiczne bo przeładowane.
    ale masz np a Julce- po jakiego h... jak chcesz odlodzić lusterka masz grzać tylną szybę?
    Ostatnio edytowane przez Dareek ; 02-01-2017 o 14:51

  7. #47
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,304

    Domyślnie

    1. Ja się zgodzę co do tego plastiku w bocznych drzwiach przy szybie - jest TRAGICZNY i latem , jak się do niego przyłoży gołą rękę, to ma się wrażenie, że to papier ścierny prawie.
    2. Klakson miałem w manetce w Clio - i uważam, że to fajny pomysł, ale inni nie podjęli tematu, więc musiano się z tego wycofać, a w sumie miejsce było całkiem poręczne. Oczywiście, nie musisz w Giulietcie grzać tylnej szyby, ale fakt, że włącza się automatycznie i trzeba puknąć w klawisz, żeby to wyłączyć. Natomiast rozwiązane jest to podobnie jak w Peżocie, tylko że tam ogrzewanie lusterek jest łączone tylko z ogrzewaniem przedniej szyby.
    Ogólnie rozwiązanie z A3 nie jest aż takie głupie - ale byłem przyzwyczajony, że takie rzeczy znajdują się w okolicach panelu klimy i w życiu bym nie pomyślał, że mam tego szukać na drzwiach. Kwestia przyzwyczajenia - i takie są właśnie dyskusje o ergonomii.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #48
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    tak sobie popatrzyłem na wnętrze tej meganki i wygląda przez internet na wygodne, fajne duże siedzenia, wydaje sie że niżej osadzone niż giulietta, ciekawe jak z hałasem wewnątrz, czy bardzo dudni i szumi podczas powiedzmy 150-180km/h ?

    - - - Updated - - -

    tylko te podświetlane drzwi i jakis tablet w poprzek......

  9. #49
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    tez mi się nie podoba ten tablet.. i słyszałem że nowa megane będzie już bez wspomnianego wcześniej przeze mnie silnika 2.0 Tce F4r .Ten akurat temat mnie nie dotyczy bo nie mam takiej kasy aby wydać na nowe auto ....ale jeśli miałbym szukać ponownie w używanych może wybrałbym właśnie takiego rs-a z tym motorem..tylko dla tego silnika .Wsiadanie do coupe przerabiałem przez dwa lata , choć syn z tyłu tarł głową o sufit i trzy drzwi to nie to co cztery .. to do bagażnika ładowałem 3 rowery Wigry i jechałem do Chorwacji
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	aa.jpg
Wyświetleń:	4
Rozmiar:	110.4 KB
ID:	218801Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	bbb.jpg
Wyświetleń:	10
Rozmiar:	100.1 KB
ID:	218802

  10. #50
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Pitero
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Giulietta Sprint
    Postów
    672

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejm36 Zobacz post
    tez mi się nie podoba ten tablet.. i słyszałem że nowa megane będzie już bez wspomnianego wcześniej przeze mnie silnika 2.0 Tce F4r .Ten akurat temat mnie nie dotyczy bo nie mam takiej kasy aby wydać na nowe auto ....ale jeśli miałbym szukać ponownie w używanych może wybrałbym właśnie takiego rs-a z tym motorem..tylko dla tego silnika .Wsiadanie do coupe przerabiałem przez dwa lata , choć syn z tyłu tarł głową o sufit i trzy drzwi to nie to co cztery .. to do bagażnika ładowałem 3 rowery Wigry i jechałem do Chorwacji
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	aa.jpg
Wyświetleń:	4
Rozmiar:	110.4 KB
ID:	218801Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	bbb.jpg
Wyświetleń:	10
Rozmiar:	100.1 KB
ID:	218802
    To nie jest coupe, tylko trzydrzwiowy hatchback.

    Odnośnie tabletu, to mam wrażenie ze nikomu on się nie podoba!
    Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale

Podobne wątki

  1. inna skrzynia / inne przełożenie -147
    Utworzone przez Cymer w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-03-2014, 01:40
  2. Inna przednia szyba
    Utworzone przez abdenago w dziale GT
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-11-2012, 14:59
  3. [145] i kazda inna alfa
    Utworzone przez lukaszzarzynski w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-04-2009, 10:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory